نکاتی مهم در مورد خرید مبل ماساژور

نکاتی مهم برای خرید مبل ماساژور

بهترین صندلی ماساژور به عنوان یک محصول متفاوت و کاربردی در از بین بردن خستگی روحی و جسمی شما نقش داشته که با خرید این محصول، می‌توانید ماساژی حرفه ای و بدون وقفه را بعد از یک روز کاری طاقت فرسا و سخت به خود هدیه دهید.


در خرید بهترین صندلی ماساژور حتما بایستی به نکات ارائه شده در این مقاله توجه نمایید تا بتوانید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.


مبل ماساژور

6 راهکار ضروری در خرید مطمئن مبل ماساژور

با وجود برند های مختلف و ساخت صندلی ماساژور در ابعاد و رنگ هایی متنوع، رعایت چند نکته ضروری برای آنکه بتوانید محصول مورد نظر را به دقت انتخاب نمایید؛ الزامی ‌است.


1) تعیین میزان بودجه

اساسی ترین پرسش در خرید این محصول، میزان هزینه ای است که شما در نظر گرفته اید و البته راهنمایی برای پاسخ به دیگر پرسش های شما بوده که به عبارتی تمام این پاسخ ها به هزینه در نظر گرفته شده باز می‌گردد.

مبل ماساژور از قیمت های متنوعی در بازار برخوردار است که شما با یک جستجو ساده در فروشگاه های اینترنتی شهر خود یا وبسایت هایی که ارسال به دیگر شهر ها دارند، می‌توانید محصول مورد نظر با مبلغ دلخواه را بیابید.

لیدر اسپرت علاوه بر فروش حضوری خود، با ایجاد وبسایت؛ امکان فروش اینترنتی را برای مشتریان عزیز از مشهد و دیگر شهرستان فراهم نموده که با مراجعه و انتخاب محصول دلخواه، مانند مبل ماساژ رانگ تای مدل RT6602 می‌توانید قیمت آن را مشاهده نمایید. صندلی ماساژور از نظر قیمت در انواع ارزان، قیمت متوسط و گران تقسیم بندی شده که به مراتب با افزایش میزان قیمت، می‌توانید از فناوری های نوین و امکانات بیش تر آن بهره مند گردید که برای افراد کاربردی تر است.


با توجه به شرایط اقتصاد و خرید قسطی، بعضی اشخاص به دنبال خرید صندلی ماساژور اقساطی هستند که ما در فروشگاه لیدر اسپرت محصول خود را به صورت اقساط نیز به مشتریان ارائه می‌کنیم که برای اطلاع از شرایط بیش تر لازم است، با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.




مبل ماساژور


2) مشاوره با پزشک

پیش از خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که بد نیست برای اطمینان از تهیه این محصول، در ابتدا با پزشک خود مشورت نمایید تا از عدم بروز صدمه در اثر استفاده از آن، آسوده خاطر باشید. چرا که ممکن است استفاده از آن برای شما خطر آفرین باشد و این امر طبق صلاح دید پزشک؛ تعیین می‌گردد.



3) برند تولیدی و گارانتی محصول

اکثر صندلی های مساژور بازار ایران متعلق به کشور های چین، تایوان، اسپانیا و .. بوده که یکی از مهم ترین پارامتر ها در تعیین کیفیت و قیمت محصول می‌باشد. برای مثال مبل ماساژ رانگ تای مدل RT6602 از تولیدات کشور چین بوده که با بهترین نمونه های بازار رقابت می‌کند. همچنین در زمان خرید این محصول، به گارانتی و ضمانت نامه ارائه شده نیز توجه فرمایید و یا خودتان آن را از فروشگاه، درخواست نمایید.


4) تعیین ابعاد مبل ماساژور با توجه به محل قرار گیری

عظیم الجثه بودن این صندلی ها، یکی دیگر از عواملی است که بایستی در خرید آن در نظر داشته باشید، به گونه ای که تناسب میان ابعاد مبل ماساژور و محل قرار گیری آن در منزل یا فضا مورد نظر الزامی ‌است.



ساخت صندلی ماساژور از قطعاتی متحرک، سخت افزاری و سیم ها صورت گرفته که با توجه به هزینه برای یک محصول خوب، کیفیت و دوام بالا مدنظر مشتریان می‌باشد. استفاده مرتب از این صندلی نیازمند خرید نوع مستحکم و انعطاف پذیر بوده که حتی ارزش پرداخت مبالغ بالا را نیز دارد.

پرداخت هزینه برای تعمیرات مبل ماساژور به قدری بالا می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت هزینه ای بیش تر و تهیه محصولی با کیفیت؛ از استحکام و ماندگاری آن اطمینان داشته باشید.


6) برخورداری از بهترین امکانات

شناخت ویژگی های این محصول حائز اهمیت بوده و برای درک صحیح از این ویژگی ها؛ تقسیم قطعات موجود در صندلی ماساژور را پیشنهاد می‌کنیم.


اصلی ترین فناوری های مورد استفاده

وجود اجزائی مهم در انواع صندلی ماساژور الزامی ‌بوده که با هرگونه طراحی در ساخت آن به کار گرفته می‌شود.


انواع مسیر ماساژ

ساخت صندلی ماساژور با سه طرح مختلف چارچوب ثابت، S-track و L-track صورت گرفته که نوع اول آن با قسمتی ثابت در ناحیه سر شخص تولید گردیده که ماساژ ارائه داده شده چندان حرفه ای نمی‌باشد و یک محصول اصولی به گونه ای تنظیم می‌گردد که با قرار گیری قسمت های دردناک ماساژ آن نواحی بتواند مفید واقع شود.


اما در نوع دوم این صندلی ها که استاندارد تولید در این صنعت می‌باشد؛ برخلاف نوع اول، مشابه ستون فقرات انسان شکل گرفته که با غلتک های موجود و ماساژ دادن از سر تا انتهای دنبالچه به صورت پیوسته عمل می‌کند.


نوع L-track این صندلی ها که مدل هیبریدی L/S track نیز نامیده شده است، تنها با افزودن بخشی تاشو به مدل قبلی تولید گردیده که با حرکت غلتک ها در بخش های ماهیچه سرینی و پشت ران همراه بوده که آن نواحی را نیز ماساژ می‌دهد و این مدل نیز کاملا تایید شده بوده و دارای استاندارد می‌باشد.


تعداد غلتک ها

میزان استاندارد غلتک های موجود در صندلی ماساژور، 4 عدد بوده که برخی برند ها برای صرفه جویی 2 تا 3 عدد را به کار گرفته اند و ساخت صندلی ماساژور با 6 عدد غلتک نیز امکان پذیر است که در بازار به تعداد کمی‌یافت می‌شوند.

این غلتک ها به عنوان فناوری نوین در محول بوده اند که انواع ارزان تر و قدیمی ‌آن از سرگاهی ثابت یا چند جفت توپ ماساژ استفاده می‌کرده اند.



مبل ماساژور


همچنین محصولات ماساژور تولید شده دارای فناوری های مختلفی در تنظیم ماساژ هستند که غیر از بدون تنظیم بودن غلتک ها که مربوط به مدل های قدیمی ‌و ارزان فاقد غلتک می‌باشند، می‌توان انواع فناوری های اسکن سه بعدی بدن، تنظیم دستی و روش دو چنگکی را نام برد.


در روش اول، با اسکن نقاط تحت فشار در بدن؛ غلتک را به محل مورد نظر هدایت نموده و در روش دوم این کار با کمک کنترل از راه دور با توجه به تنظیمات موجود بر غلتک ها و دستگاه صورت می‌گیرد. در روش سوم نیز تلفیقی از دو شیوه اسکن سه بعدی بدن و دستی قابل استفاده است.


نوع ماساژ انجام شده

ماساژ در صندلی های ماساژور در دو شیوه متفاوت غلتکی و با استفاده از کیسه هوا قابل اجرا می‌باشد. همچنین تکنیک های ارائه شده برای ماساژ در دو مدل اصلی و پیشرفته قابل اجرا بوده که تنظیم شدت و سرعت فشار وارده از سوی غلتک ها، از طریق کنترل از راه دور امکان پذیر است.


مدل صندلی های دارای کیسه هوا نیز در چند مدل قابل تنظیم بوده و میزان زیاد تعداد کیسه های هوا منجر به داشتن کیفیتی بالا تر در ماساژ خواهد شد و امکان ماساژ برای نقاط غیر قابل دسترس بدن تان از طریق این کیسه های هوایی فراهم می‌گردد.


شیوه های کنترل

سه کارکرد اصلی محصول صندلی ماساژور شامل موارد زیر است: پنل LCD صفحه لمسی مجهزی بوده که بر روی دسته چرخشی آن قرار گرفته است. همچنین به منظور راحتی شخص در استفاده از این صندلی ها، به کار گیری کنترل از راه دور می‌باشد. از طرفی ویژگی متمایز ساخت صندلی ماساژور جدید؛ امکان اتصالات نرم افزاری از طریق تلفن همراه است.


مشخصه های درمانی

برای خرید نوع درمانی مبل های ماساژور، این ویژگی ها از مفید ترین امکانات موجود خواهد بود. اما توجه داشته باشید، مهم ترین نکته قبل از خرید صندلی های ماساژور؛ نوع کارکرد و هدف شما از تهیه آن می‌باشد، زیرا تمام امکانات مذکور در یک مدل یافت نمی‌شود.


استفاده از فناوری های 3D و 4D

علیرغم مفید بودن صندلی های غلتکی استاندارد، با برخورداری از کاربرد فراوان؛ نوع ماساژ بافت عمیق نیز وجود دارد که به مراتب از عملکرد برتری برخوردار است. استفاده از فناوری 3D سبب می‌شود نقاطی که چندان مورد توجه نیستند نیز مورد ماساژ قرار گیرد، مانند بالای گردن و شانه که با آرامش بدن فرد به طور کامل همراه است.


حرکت غلتک های ماساژ در 3 جهت در نوع صندلی های دارای فناوری 4D قابل مشاهده بوده که بیش تر در محصولات S-track و L/S track یافت می‌شود. قسمت تاشو این مدل سبب حرکت غلتک ها تا بخش تحتانی منحنی ستون فقرات شده است که این نواحی را نیز ماساژ می‌دهد.


ویژگی بی وزنی

مشخصه ای که در صندلی های ماساژور با کاربرد درمانی یافت می‌شود، شامل جاذبه صفر نیز بوده که تجربه ای لذت بخش را در ماساژ فراهم می‌کند. امکان تنظیم آن به گونه ای که زانو ها بالا تر از قلب قرار می‌گیرند، حالتی بی وزنی ایجاد کرده که سبب آرامش شخص در حین ماساژ می‌گردد و کیفیت خوب ماساژ در عضلات به خوبی حس می‌شود.


حرارت درمانی، کشش بدن، ماساژ پا و ساق پا به عنوان زیر مجموعه ای از ماساژ نقطه ای و منطقه ای بدن از موارد دیگر نوع درمانی مبل های ماساژور است.


امکاناتی تفریحی در صندلی های ماساژ

اگر شما هم در خرید مبل ماساژور خود، تنها به فکر ماساژ دادن نیستید و در پی ویژگی هایی منحصر به فرد می‌باشید؛ می‌توانید چند ویژگی خاص را در ادامه مشاهده نمایید.


  • طراحی صندلی ها با هدف صرفه جویی در فضا مورد استفاده
  • تولید صندلی ماساژور در مدل بازشو
  • تولید محصول ماساژور با ویژگی تاشو
  • به کارگیری ابزار های پشتیبانی Mp3 در ساخت آن
  • استفاده از LED هایی کوچک جهت آرامش بخشی از طریق رنگ ها
  • استفاده از کارت های حافظه جهت نوع حرکت و روش ماساژ
  • تولید یون منفی برای پاکسازی هوا، همراه با ایجاد حس نسیمی‌ خنک


خرید بهترین مدل صندلی ماساژور

بهترین صندلی ماساژور در نوع رانگ تای مدل RT6602 توسط فروشگاه لیدر اسپرت عرضه گردیده که جزء بهترین و پیشرفته ترین نمونه ها در بازار محسوب می‌گردد. تولید این محصول در 3 رنگ، با بهترین متد های روز دنیا، بهترین چرم و پلاستیکی با کیفیت بالا صورت گرفته است.


همچنین شامل 9 برنامه اتوماتیک، امکان پشتیبانی MP3، دارای کیسه های هوا و طراحی آن در رباط L-track می‌باشد. برای آگاهی از ویژگی های این محصول به طور دقیق پیشنهاد می‌کنیم به صفحه مربوط به مبل ماساژ رانگ تای مدل RT6602 زده و علاوه بر مشاهده ویژگی ها و قیمت می‌توانید از شرایط اقساطی فروش این مدل اطلاع یابید. بنابراین برای خرید یک محصول مبل ماساژ، بایستی به سلیقه، بودجه و موارد دیگر ذکر شده توجه نمایید تا انتخاب خوبی داشه باشید.






به اشتراک بگذارید


نظر شما
نظرات کاربران (3)

راضیه عبدی

وای کی الان میتونه مبل ماساژ بخره همه گرونن

راضیه عبدی
فرامرز

چرا بابا همچین میخرن که کیف کنی به خودت نگاه نکن

فرامرز
وحید احدی

اون مبله RT6602 فکر میکنم نسب به قیمتش خیلی خوب باشه

وحید احدی

لطفا صبر کنید